Gladis!

LOSE MY MONEY HONEY!
TJOLLAhopp! WHATS UP? jag är fett glad! Fan vad nice tänker ni då, det här blir ett riktigt kul inlägg!
Varför då? Ne jag har ingen aning. För jag är så jävla taggad på allting! Imorgon är det foto för lucia grejen, tisdag skola, nästa helg äre fiesta som vanligt och ha kul som FAN! och sen äre bara att allt rullar.
Trots alla negativa idioter i denna underbara värld så rullar det, det rullar!
De är fan skönt, för det är höst, och då brukar det snarare krypa för mig.
Gillar inte mörkret, men idag kan jag finna mig själv med att tänka kan det inte bli mörkt snart! Och.. det är för att jag vet inte. Man blir snyggare i mörkret dessutom, för då syns inte små-fel som syns när det är JÄTTELJUST och så. DET GILLAR JAG också! Shit jag älskar min klass, kunde jag hamna bättre. Näe fan! Alla e sköna. Alla är med på idrotten! Jaaa för vi är inte sam turism, för vi är idrott och vi är mycket bättre!
Haha shit ja! Och nu har jag 500 spänn, fan vad nice! Och jag kommer nog få mer pengar. Kan säga att jag typ ska och äta och fråga mamma bara, sen kan jag säkert köpa mina stövlar jag vill ha:D
Dricka tills nästa helg behöver jag fan inte ens oroa mig över, för den har jag hemma:D Fan va gött!

Nu ska jag städa upp allt skit här inne, bädda rent, chilla, fixa mig inför imorgon, ögonbryn etc! och sen äre bara chilla för jag har massa nya filmer på datorn:D fan va allt är bra, och jag är så glad att jag och josefine båda är med i lucia grejen, egentligen "rivaler" men vi är ju bästa vänner:D och så glad att jag hur som helst kommer få åka häst och vagn tillsammans med henne och inte någon man inte känner :D
Iof lär man säkert känna flera där men endå!:D nu ska jag fixa:D hejdoooo:D

hittade en SKITMYSIG/fin Bild från i somras på landsort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0