girls just want cars and money

Jag tycker brudar som har pojkvänner är så jävla ointressanta. Alltså. Inte alla kanske men.. Dom är så jävla tråååååååååååååååååååååååkiga. Bara vill vara med sin pojkvän hela tiden och tralalala, och gör han nått dem inte gillar blir det största jävla hönskriget. Av en FJÄDER så att säga.
+ Att dom brudarna festar aldrig. "Nee... jag ska ligga hemma med min pojkvän och kolla på samma film vi sett trehundraelva gånger, för det är så mysiiiiiiiiiiiiiiiiiigt" -jaha kan ni inte göra det imorgon då? Nääe för då ska han vara med sina grabbar! Och jag kanske ska vara med och a..."
FUCK YOU.
Och om dom nu gör det med sin partner ska dom vara så jävla kontrollerande och allt. Shit jag har ju vart där sjävl! Undra ifall jag blir så igen om jag blir tillsammans med någon. ush nej det vill jag inte.
Och deras bloggar är tråkiga också. Man orkar inte läsa en tjejs blogg om hon har pojkvän. Blondinbella funkar, hon har tusen andra saker att göra så hon får inte bara med sin snubbe.
Shit skrev som en tok om mitt ex i min förra blogg när vi var tillsammsn. Vilket jävla pucko jag var.
Okej jag var kär. Men endå.. Nej sorry brudar, ni har blivit tråkiga i mina ögon:S haha.. shit vilket onödigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så sant, dom blir helt lame i skallen och skittråkiga! xD

2009-11-10 @ 00:17:37
Postat av: Anna Wanqvist

Hhaha eller hur! Skit tråkgt. faktiskt!:O

2009-11-10 @ 02:19:47
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: e

men säg ingentining om du varit så själv då? :S haha shit, det är ju bara att kolla tillbaka i din förra blogg så står vartenda inlägg om din förra pojkvän. jag antar att alla kommer in i den periden ngn gång, så du ska ju inte säga så mkt eftersom du varit där själv, alla kommer väl inse ngn gång att det är fel. men just nu kanske dem vill ha det så, du vet ju själv hur du var, eller? haha gud.

2009-11-10 @ 08:57:56
URL: http://ingenblogg.se
Postat av: Anna Wanqvist

Jag säger vad fan jag vill :D

Jag sa inte precis att ingen får komma in i den perioden, jag sa bara att endel såna är jävligt ointressanta, och jag nämnde mig själv för att jag förstod inte hur jag själv vart där, och inser nu efter att jag bara levde mitt liv efter min pojkvän. Dom får gärna hänga i den perioden det gör mig ingenting, bara det att jag tycker dom är tråkiga och att deras bloggar blir ointressanta? :D

kul att du skrev en lång kommentar om att du tyckte jag skrev fel. nääjz

2009-11-10 @ 16:24:17
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: aaa

haha kul att du tycker så. du har ju varit likadan. jag känner en bunt med flickvänner/pojkvänner och dom festar och har det kul ändå. visst, dom kanske ligger och myser och skiter i att festa 24/7, men det är väl inte fel på dom bara för att det är så? det är som att du klampar ner på förhållanden, bara för inte ditt funka?

2009-11-11 @ 18:47:26
Postat av: Anna W

"Haha kul att du tycker så du med!:)" Lol.. haha!

Jaha, trevligt för dig att du känner flera såna.

Men vet du? Detta inlägg var BASERAT på vad jag vart med om, inte dina.

För att mitt inte funkade? Haha jag klampar verkligen inte ner på förhållanden lillen. Ett förhållande är galet mysigt, men det här var väl de negativa sakerna med det? Jag skulle kunna dra upp dubbelt så många positiva saker! Varför vågar du inte skriva ditt namn?

2009-11-11 @ 22:53:39
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: Josse

Pass på! jag har förhållande och festar och har mig endå. min kille kanske har invaderat min blogg men det är bara för att vi sover ihop, nu ska vi inte dra alla över samma kam hära. fast det tror jag inte du gör heller ;) ... eller?

2009-11-12 @ 19:47:27
URL: http://emojosse.blogg.se/
Postat av: Agnes

Alltså jag håller med dig lite, för jag vet själv om att jag bara är med Marcus nu för tiden. Fast jag har ju iofs inte slutade festa, vara med vänner och så för det. Sen jag skriver oxå mycket om Marcus men säger som talaren över, vi sover med varandra hela tin då blir det lätt så :) Plus i nynäs är det rätt lamt på fester...

2010-03-12 @ 14:25:39
URL: http://agnesce.blogg.se/
Postat av: Agnes

hahaha oj hur fan hittade jag till det här gamla inlägget?! :o haha jag trök på ditt blogg namn då kom den här upp såg inte förns nu att det var för typ 100 årsen. KOLLEN JAG HAR djaa

2010-03-12 @ 14:27:31
URL: http://agnesce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0