Don't bring flowers after i'm dead!

Tjollahopp sötnosar! hoppas omvärlden mår så bra som den ska, att det inte är några stormer orkaner och höga vågor, folk som dör och några som gråter.
Tycker så synd om alla som måste vara med om översvämningar minst once a year. Vafan de räcker ju att dom ska vara fattiga och dricka ur en brunn :(
Shit, jag vet inte vad jag pratar om. Varför kom jag ens in på det? Typ för jag tänkte på rubriken. Erik Hassles låt, hans hår är typ som en..hydda. Jag tänker på hydd-människor då. Aaa there it was PLING.

Idag har jag och min lilla josefine vart och fotat oss för lucia grejen, JA båda vi är uttagna. Så roligt:D Synd bara att fotot blev äckligt fult.. Haahaha! Ser ut som största jävla tjockisbarnet. Och det sa hon om hennes också.
Är vi tjocka? Har vi fel på synen som inte ser det?:O hahaha på tok för konstigt.
Sen fikade vi, filbee kom också:) sen köpte jag silkesdroppar till håret! Sen tåget hem.

Och juste. Mac datorerna vi får av skolan! De är typ nått fel. Jag är inte så jäkla high på det där.. men lampan bredvid camen lyser grönt. Och camen funkar EJ.... visste inte ens att det var en lampa jag trodde det var en prick bara. Eeh.. dumt det låter. MEN är det någon som vet vad det betyder? Tänk om jag tagit sönder den!!!!!
AAH!!!!!! :'( får gå till skolans tekniker imorgon, suck! Och imorn ska nationalparken va inlämnad.. o talet.. men helvete. vafan nu måste jag plugga. FAN! klockan är sex. känns som den är nio? vafan äre här för konstig dag.
ska visa hur bilden typ såg ut, med en annan bild.... men nu hitta jag ingen bra. sorry får bli en random!



Kommentarer
Postat av: Vigg

Kan du sjunga måste du ju vara idealet som lucia? Stört snygg, lång, skjuter ljusstrålar med håret. Skulle bli jävligt förvånad om du inte vinner.

2009-11-09 @ 19:37:24
Postat av: Anna W

Haha vad söt :D Man vet aldrig vem som vinner, det hänger på alla ålderdomshem:D haha:D

2009-11-09 @ 21:55:34
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0