Den dagen Den sorgen

Har tänkt på en sak, väldigt mycket. Jag går alltid runt och oroar mig så jävla mycket för allt, ifall de ska hända någon nära vän, någon familjemedlem nått.
Ifall jag ska bli sårad av någon, ifall jag ska råka ut för något dåligt osv..
Men då, man ska egentligen bara stänga av tankarna då och tänka "Den dagen Den sorgen". Det är då man kan gå och vrida huvudet tusen gånger om och vara orolig och ledsen istället för innan någonting ens hänt.
Kan ligga i sängen och tro att min pappa ska dö och börja gråta. Varför gör jag det?
Lika bra att ta vara på allt istället för att gå runt och vara orolig och göra allt för att inget ska hända.
Kör bara, den dagen den sorgen. Eller?

Kommentarer
Postat av: Vigg

Känner en kille som är från Melbourne. "No worries" brukar han säga. Det är ett jävla bra uttryck :)

2009-11-16 @ 09:41:21
Postat av: Anonym

onödigt att vara orolig då blir det ju som om allting sker 2 gånger...

2009-11-16 @ 13:20:02
Postat av: Anna Wanqvist

Haha aa, det är det verkligen!

Mm, så har jag också tänkt. :)

2009-11-16 @ 14:19:37
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0