Christmas feeeelings!

Var och tränade med alla luciakandidater och lucia kören inför lucian! Sjöng massa lucia sånger och guuud så mysigt det var.
Men på väg hem - fick jag ont i halsen. ONT I HALSEN. Jag svär att det är halsfluss igen.. fan jag pallar inte mer sjukdom nu. Helvete. Ska gå till skolan hursom. Imorgon ska jag, ture, adde m.fl ta svin influe sprutan och så blire även lite twilight tittttande på datan :) 
Så, ja blir väl eventuellt sjuk efter sprutan också. Helvettttttte!

Men jaja. Hur som helst! Man kan rösta på lucia kandidaterna nu genom nynäsposten(våran lokaltidning) och via deras hemsida. www.nhp.se/marknad/lucia! Jag är kandidat två.. hehe för er som vill veta alltså :)
Rösta på! Hursom helst blir det ju alltid en vinnare. Ska bli skitkul att vara med i hela grejen endå för alla får åka häst och vagn och sjunga och aa, få massa minnen:).

Puss Annie Pannie W!
Ison & Fille - jag skrattar idag

Kommentarer
Postat av: micaela

Jag röstade på dig! :)

2009-11-26 @ 18:41:27
URL: http://micaelastarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0