Bio!

Fan vad jag vill se "2012"! Har alltid vart DÖDS RÄDD för att jorden ska gå under.. haha jag var sjuk när jag var liten alltså, minns ute på Landsort, solen blev orange pga. att det va solnedgång och jag satt och grät som en idiot varenda solnedgång jag såg i säkert två-tre år för jag trodde den var på väg mot jorden.
Shit va jag var nojig, enda upp till sexan typ haha! Minns jag skulle ha utvecklingsamtal i sexan, stod vid cykelstöden vid gröndal och så hör jag världens jävla oljud, jag trodde det var kometer eller nått som kom ner, men det var såna där snabba jetplan som låter som världens idiotkrig. Så jag slängde cykeln in i buskarna och började springa in och låste in mig på toaletten i skolan.. Haha!
Hur som helst vill jag gärna se den här jävla filmen iallafall! Den har ju premiär den 13onde, på fredag.
Pallar inte premiären men funtar nog endå på att dra med mig någon när den börjat gå på bion :)


Kommentarer
Postat av: simon

ah men kom då, vi går nån gång nästa vecka några i klassen

2009-11-11 @ 21:42:02
Postat av: Anna W

ture/röse? låter nice

2009-11-11 @ 22:50:16
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0