Beje

Saknar dig min vackra vän i himlen!
Sitter och lyssnar på The fray - How to save a life... den spelades jävligt mycket i februari minns jag.
Fan vilka jobbiga jävla tider det var. Fattar fortfarande inte. Det är så tomt.
Och jag tappar bort mina mobiler hela tiden så jag har inte ens ditt nr längre.. inte dina sms som jag sparade, inte bilderna.. faaan. Saknar dig bästis. De e fel. Vill att du ska vara här, här nere med oss.
Så vad gör du nu för tiden? Det var alldeles för längesen vi sågs..
Vet inte om du ser mig och alla dina andra vänner, vad vi gör? Vad vi åstadkommer?
Vet inte om du är med oss, på våran högra sida och är våran skyddsängel?
Om du hade . vart kvar, då hade vi tågat varje morgon. Vi skulle ju gått i samma skola.
Helvete.
Minns dom där jävla blod fläckarna i gräset som det vore igår.. Minns alla jävla tårar. Minns när jag inte fattade. När jag trodde att du skulle .. vakna. Att din mamma skulle ringa och säga, it's ok. Han svimmade bara.
Varför ringer hon aldrig? de har gått för lång tid:S du kan inte bara vara där. Borta. VARFÖR svimmade du inte bara och fick opereras? Varför VARFÖR VARFÖR!! Helvete. Jag minns alla jävla brev jag skrivit.
Jag vill inte glömma. Inte glömma ditt skratt, dina blåa ögon. Ditt sätt att prata, skämta, vara ledsen, ditt sätt att gå, ditt sätt att stå. Allt. Tänk om jag glömmer. Tänk om jag glömmer sista gången jag såg dig.
När du satt i baksätet den där kvällen jag klippt dig och det. Jag minns bäst när jag såg dig näst sista gången.
När du stod vid min ytterdörr, med Jens och Johan. Hade precis klippt dig, så stod vi där och pratade. Minns.. jag minns. Sen, några dagar.. efter 1a februari, så hittade jag din jävla mössa på min hatthylla.
Och jag minns hela den där månaden som ett svart hål. Och jag minns sista dagen på den månaden, den 27e februari. Din begravning. Då bröt jag ihop, det var det hemskaste jag vart med om.. Saknar dig bvän, Du är föralltid inskriven i mitt hjärta. De här skulle inte ha hänt
Tobias Bejeryd, 28 april 1992 - 1 februari 2009<3.. Ses där framme

1/2-09 </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0