anniepannie pancakes

tjena bloggen! allt bra idag eller? med mig är det sådär. är iirrriterad. I morse när jag vaknade, skulle äntligen gå till skolan. saknar den ja jag är konstig. Ja iaf, då hade jag ont i huvudet som FAN så mamma sa att jag skulle vara hemma en dag till.
Tror ni inte att jag ligger och sover till fyra då eller? jag hade ju bara ont i huvudet för att jag legat och pratat i telefon till sent och sen kollat på två filmer tills typ fem. somnat försent! Och nu kommer jag ju aldrig kunna somna på en bra tid ikväll. Suck.
Men fick pannkakor till frukost so that's positive ;)
Hursom helst dagen idag blir nog inte mycket mer än att städa, kanske åka iväg. Men får se med det vad mor säger, hon är grinig när hon har vart sjuk. Och så är det nu. Suck

Well if somebody's going to make it, then this somebody oughta be you!

Kommentarer
Postat av: josefine

mitt ord :oooo

2009-11-12 @ 08:42:11
URL: http://barbiejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0