21 guns

med green day, jag älskar den, älskar älskar älskar..
Hur som helst. Är inte i skolan idag, vaknade och hade feber. Hor sjuka hela tiden alltså. Fan va arg jag blir.. men vad ska man göra.
Ska gå imorgon iallafall.
Ligger i sängen nu med macbooken och kollar lite frånvarandra på tv, fick en ny tv igår. Fan vad skönt! Har saknat att somna till ljudet av röster och allt blink som kommer från tvn :D!
Såå... klockan är 12 nu. Idag ska jag städa som fan och plugga som fan! Inte något annat. Hoppas jag klarar det alltså.. haha.
Skriver mer snart. Btw , min kamera blev ju stulen när allt annat blev stulet i somras, om ni minns:p vi ska typ köpa ny kamera idag, och på det har vi min mosters kamera här eftersom mamma fotade igår i centrum när skyltsöndagen och vi lucior visade upp oss.. Så kanske blir lite foton på mitt städade rum och mig senare:d puss eller vadå kanske? det blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0