2012

Ajuste, what about it.
Jag såg den ju. Shit vad lång den var. För lång. Pausade 50 gånger för att hämta nått att äta, lyssna på en bra låt eller kolla fb eller nått. Haha? fb torsk. Jävla data. Datans fel hela skiten.
Men iallafall. Den handlar ju om världens undergång, hallåååå redan.. aja haha, den var sådär. Jag tyckte inte den var sådär jättebra. Funkar att se men vad i helvete... regissören? DRA NER PÅ TIMMARNA. över två timmar
Sajk. Hade jag gått på bion hade jag druckit tre cola och ätit 5 påsar chips. Och på det sprungit för alla, för att jag behövde gå på toan pga. för mycket cola drickande.
Och + att jag hade vart besviken. Fått ont i arslet. Haha you name it.

Men tänkt på en grej. Världens undergång. Vafan, what about it? Vi ska ju endå dö någongång.
Fett mycket roligare och se världen gå under och låta det bli sin död, än att ligga i en säng med dropp i en månad innan man till slut äntligen tar sista andetaget och slipper känna hela kroppen bara plågas.
När man typ kan dö i en... jättevåg!, en komet som faller, frihetsgudinnan som typ flygit runt och landar på dig ELLER åka runt i en virvel vind med massa bää:ande får.
Jag tror fan ja håller mig till jordens undergång. Verkar lite coolare.
Men vafan, 2012? Kom igen nu maya indianerna.. Lite längre kan ni väl räkna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0