1 november

hejhej bloggeeeen! Haha nu ligger jag med filbee i sängen och mr X har precis gått till tåget. Hahahahaha!
Igår var det fest. hos mig. Ja. fyfan.. asso jag tror seriöst att det var 50 pers när det var som mest och då hade jag PANIK SKRIK PANIK.
Helt galet. Men alla mina söta vänner är så gulliga som hjälpte mig hela tiden!:D
Securitas kom också.. hahaha, men vadå, det är ju så det ska vara! Haha however.

Jag och filbee ska typ äta nu för hon dör tydligen av hunger(efter pizza cola apelsin och vatten..?) och jag är väl hungrig jag med antar jag. Sen blire städdags.. WOHO
Klockan är hur som helst 15:22. pussss....

Pillan och Jag igår innan the halloween party.. hahaha pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0