1 november

Shit inte har jag tänkt på att det är 1a november! Jävlar vad tiden går. Nyss var det 24e augusti och jag började på gymnasiet.. gosh. Fan vad kul det har varit endå!:D
Aja nu har jag och filbee dammsugat, plockat, hällt ut, slängt, skurat, torkat, dammsugat, fixat.... och endå är inte alllt klart. O-M-G.

Det vart rätt spårat igår! Asso i början vare bara brudar, sa typ "kommer det en tjej till flippar jag:O" och sen började alla ALLA ALLA andra rulla in och plötsligt var det runt 50 pers i min lägenhet. FEMTIO PERSONER.
That's just sick. Och jag sprang runt och tog upp,torkade,pratade,pratade ut,tog hand om däckade, skrattade, blev irriterad, slängde ut, tog in, skrek, dansade, drack lite oooooch ja. Haha.. hur som helst. Dagen efter, allt jävla städ- so not worth it. VISST det var bra att de andra hade kul, but me? nooo..

Yeye. Kanske ett litet videoinlägg senare, antingen idag elelr imorgon får se. Puss

Jag för exakt ett år sedan! November-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0