Weekend

sho man! WOMAN
whats up? med mig är det bara bra. Lite trött men de är luuugnt.. I fredags var jag hemma hos josefine, var nere vid hennes bror och hans polare och softade där ett tag. Sen blev det att jag drog vidare och festade, jävligt knasig natt. och dagen efter skulle jag upp åtta eftersom jag skulle till min brorsa fabian i stan, och hans son.
Och jag säger bara : weird. Jag var typ..bakis??? :s
Det har jag inte vart på mina tjugo helger hahaha! Jag tror dock att det är ett tecken på att jag ska sluta festa så ofta.. Så det var ju bra att jag känner så. eEEELLER? hahaa.

Aja där igår när jag träffade min bror Fabian och hans son Jack hade vi roligt. Först åt vi "fish N chips" nere i hötorgshallen, sen drog vi vidare till kulturhuset och där var det utställning och massa grejs om årets julkalender. Jack är nämnligen 4 så han tyckte det var skitkul och ville absolut inte gå därifrån haha.
Sen drog vi till kungsan och åkte skridskor! jävligt kul faktiskt! :D Sen åt vi middag på ett ställe som heter grodan, ligger på östermalm typ. Sen tog jag tunnelbanan till skanstull och mötte upp steppo, elsa och mette. Vi var hemma hos mette ett tag, sen åkte vi till tyresö och kollade på tyresö nattcup. Det var väldigt trevligt och aaaaaaaa vi åkte hem typ tjugo i ett till steppo, cupen slutade tre typ. Fick veta idag att tures lag vann, de va ju bra:)
Hos steppo sov jag elsa och steppo i hennes RUNDA säng(i love) och mette sov i simons säng, simon kom typ hem senare. Idag hade steppoo cup så hon drog typ sju medans vi andra låg kvar och sussade tills elva-tolv. Sen tog jag 12:53 därifrån och jaa sen åkte jag bara hem. Idag ska jag städa lite, råkade precis slå ett glas i golvet så det ska väl upp också.. sen ska jag ut och åka pulka!!!!:D snow racer för att vara exakt. hahaha!
ciao snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0