Underbara liv

Ligger i sängen nu, klockan är exakt 03:13 och jag ska upp om.. jag vet inte, klockan 07 iallafall!
MEN! jag är riktigt härligt glad. Endå liksom? Haha, nej.. Men har haft en skön kväll faktiskt. Förutom det att jag insåg att jag festat 17 helger i rad. sjutton. S J U T T O N. Thats fucking sick.
Men aja, jag har vart med underbara människor. SÅNA som man blir glad av, ger ett leende på läpparna. Jag har en bästa vän, Josefine. Hon är underbar. Great hur som helst, hon är.. i form av ett bäst. Hon är grym!
Och jag har massa vänner som betyder otroligt mycket, ligger nära hjärtat liksom. Var i sunnerby hallen, stod i kassan med Ellen, Linda och Stina. Det var kul, såg massa matcher och ett grymt mål btw.. haha, men jaja det var kul.
Sen drog jag hem till Pillan där det var chillnani krök, vi softa på som vanligt! Skönt folk. Drog ner till nynäs - hem tillheeernis! Lite spårat då och då, men det var chill. Jag hade det soft. Endel deeep konversations, men jag hade kul. Kul! Sen drog jag DÄÄÄNNI, Salva och Musse till sailor.. (random?) haha, sen jaa. Mötte jag en vän, snacka lite realitytalk, men allting löser sig. Visst friendo? Undeerbart, sen drog jag tillbaka. Fick skjuts av Salah hem- thank u man! Blev tänka tillbaka på gotland v29 -08 när vi gömde oss i hans golf för polisen.... ahahahaha! aina aina! Haha, roliga minnen.
Min underbara mor öppna-love you. Du är bäst. Bäst, du och pappa ni är bäst.
Och sen, bädda upp min sköna säng - känns lite toomt dock på andra sidan, men det är lugnt. klarar mig, har ju lurwis. Hihih. Mitt gosedjur sen -93 THE BORN. Haha sweet..
Nu ska jag ligga här med Lurwis och somna, drömma en nice dröm hoppas jag.
Och om några timmar chilla nere vid hamnen med alla nominerade lucior, se lucian bli krönt och sen softa vidare.
Livet är underbart. Håll med, håll med förfan!

:)
Jason Derulo - Whatcha say. Rätt odålig? iih ... somna till den, nu! puss:)

Kommentarer
Postat av: ebba

vem blev lucia? :)

2009-12-06 @ 19:04:34
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Lisa K

den rätta!

2009-12-08 @ 02:15:45
Postat av: Anna Wanqvist

haha dude wtf:P

frida

2009-12-08 @ 12:51:17
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: Vigg

Måste vara röstfusk eller nått att du inte vann? well well.. their loss.

2009-12-08 @ 20:36:51
Postat av: Anna

Hhahahaha taack:d

2009-12-08 @ 23:04:06
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: josefine

jag älskar dig <3

2009-12-12 @ 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0