tja faaaaaaaan

är det bra eller? orkar inte blogga så ofta för vad har jag att skriva. hahahaha de är ingen softare som gillar att läsa om mitt liv dagarna ut ju:D jajjjja.. sista tiden hra jag iallafall slutat vara sjuk lika mycket, men har ganska hög frånvaro för att jag har äckel sömnproblem.. men det löser sig:)
Denna helg hade vi lucia helgen, sprungit runt och lussat på 100 ställen i nynäs, åkt häst och vagn runt hela nynäs och vinkat till fett många:D hahaha! de har vart galet kul faktiskt. Skönt lucia gäng säger jag bara! En brud som skulle vart med i vårt tåg var sjuk, fett synd för henne säger jag bara.
Och vi har seriöst äter kebab varenda jävla dag i tre veckor känns det som.. woooh.
Från och med idag ska jag ändra lite på mig: Jag ska sluta äta onyttigt! jag ska träna mer! jag ska sköta skolan bättre!

OCH juste fan. vi får jul lov... tjugoandra december. Thats fucking sick. 22A DECEMBER? dude, what the fuck? det är fan två dagar till julafton? vi kan ju lika bra sova kvar i skolan och fira jul där???????
Whatever. haha jajajaja. förra onsdagen hade jag kul! jag och några från klassen + en utanför var hemma hos steffi och simon och krökade lite hahaha!
och i lördags krökade vi också juste ja. de va mycket trevligt. ooooch nu är det måndag!
Städar för tillfället(tror mamma. hon diskar) så hon hör inte mig. men ska sluta skriva och börja städa strax igen:D
KL 22 är det paradise hotel fan, missa inte det ! yaaa man. haha shit. vad gör jag?

aja hejdå :*
försöker lägga upp bilder men det går ju inte från min jävla macbook. faen!

Kommentarer
Postat av: Vigg

Alltså skönaste, Anna. Du skriver lite i stream of consciousness stil. Look it up! :)



Men, som sagt, du borde uppdatera oftare.

2009-12-14 @ 21:18:30
Postat av: Anna Wanqvist

Haha, vad betyder det?! :O

Ja ja jag ska börja göra det. men det är skit tråkigt när man inte kan ladda upp bilder på den här datorn och det är den jag sitter vid oftast!!

2009-12-14 @ 22:49:19
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: Vigg

Hah, stream of consciousness? Vi fick lära oss om det på svenskan på gymnasiet. Fråga din svenskalärare om det så får du säkert bonuspoäng :) Det är en sorts stil att skriva. Jag gör det lätt för mig och citerar wikipedia nu:



"Stream of consciousness is a narrative mode that seeks to portray an individual's point of view by giving the written equivalent of the character's thought processes, either in a loose interior monologue, or in connection to his or her actions.



Stream-of-consciousness writing is usually regarded as a special form of interior monologue and is characterized by associative leaps in syntax and punctuation that can make the prose difficult to follow."



Älskar det! Blir liksom djupt utan att bli pretentiöst :P



Och du, skit i bilder, Anna. Vi som läser vet ju vid det här laget redan att du är übersöt. Skriv på bara.

2009-12-14 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0