sweeeet dreams

Ligger i sängen och det plötsligt galet varmt. Skitvarmt, alltså verkligen varmt. Som när man ligger med tre tjocktröjor framför en brasa.. Fan va varmt de är. Måste ta av mig tröjan och bort med täcket haha.

dagens CITAT: I don't need it.
Varför ska man leka beroende av massa saker. De enda jag behöver är a place to stay, mat för dagen och aa.. de vanliga sakerna. Man KAN vara utan en person, utan flera. De är inte så att utan dom så går man under? Jag gillar någon, men jag kan vara utan? Och lika bra att vara.

Blir det inte feeest imorrrnnn så blir det en jävligt lugn helg. Måste vara hemma på lördag ifall lucia grejen kommer... och har cafeterian på en cup i sorunda på lördag ett tag också..
Och på söndag är det kröning nere i hamnen. Ni vet lucian krönas. Åh herregud! Undra vem som vinner.
Lyssnar på beyonces, sweet dreams. Skön låt faktiskt. NEE back to tänd ett ljus. haha
puss!
kaaan inte lägga upp bilder med macen, de är nå fel på uppladdningsklienten:S
sajk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0