Snow ftw!

Tjena faan! Idag har vart en riktigt nice dag ska jag säga er. Började dock MED att jag försov mig.. men missade matten så de gör inget, förstår endå ingenting.. höhö. Sen samhälle, prov:O sen mat. Och juste. En i köket hade typ dött.. :/ bengt hette han. jag känner mig ju rätt ny på skolan så hade inte så bra koll på dem som jobbar i matsalen. Men han hade tydligen hjälpt steffi för någon vecka sen när det var mycket kö och tog mat till henne då, så han verkade ju va en snäll kille. Hoppas du vilar i frid!
Det lät ju som om dagen va jättebra.. haha knas. Men sen drog jag med boysen till handen c och jag köpte min nyårsklänning btw! Sen köpte phille b.la en brödrost.. och så hjälpte jag limpan med hans julklappshandling. Hhaa. Sen drog vi till "gropen" och åkte plastpåse osv:D:D:D fyfan va kul de va!! Ni som har mig på fb lär ju snart se en jävligt roligt video hahaha. Men jag låter som värsta muppen står typ och andas i micken:S hahaha.. Men aja. Nu funkar de att ladda upp bilder också!!!! Så kommer typ två bilder från idag! eller fler! och fler från andra dagar också tror jag! :D
Sen kom josefajne till min skola softade där ett tag sen drog vi hem, väl hemma hos josefine så hahahahah ahhahaha fyfan vad kul vi hade, vi drog på oss skidbyxor jag lånade hennes brors byxor för jag LÄR ju kunna ha hennes 160.. hahaha, sen drog vi till backen bredvid hennes hus och typ slängde oss i grenar och flög med, försökte göra "lyckstolpstricket" ni vet springa mot lyckstolpten, ta tag i den och snurra runt i luften typ? det gjorde vi med träd och grejer:S ahahhahahaha ! Och hoppade och ramlade. Fyfan det var kul! OCKSÅ FILMER PÅ FB.. HAHAHAHA. knasigt!! Sen gick ajg till centrum mötte mamma och hennes kompis och vi köpte julisgraan!:D Jättemysigt.
Och nu har jag slagit in pappas,mammas,farmors,josefines julklapp. Ska köpa en till imorgon dock! Väldigt snålt med cash men endå. Haha.
Aja, pictures från idag och senaste tiden!

^^skitlycklig, hahaha!

Skitlycklig md en pulka jag hittade... hahahaha såg dock inte hålen där bak så när jag åkte fylldes hela ryggen med snö och jag ramlade typ av pga. snö högen där jag satt innan. HAHAHA :D
1234.
1. Från festen i fredags typ!
2. Jack(brorson) och Fabian(brormin) i lördags i hötorgshallen.
3. Mette, Elsa och Steppo i tyresö, när vi kollade nattcupen i lördags!
4. Jag någon dag efter skolan. Fina nya vantar:D och brillorna på också. höhöhö.

NU SKA JAG LAGA PRINSKORV,POTATIS OCH SPENAT. väldigt gott enligt mig. pUsssZzzz. HAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0