snö snö snöööö

så jäääääla nice asså! love it! trots endel mulningar från efterblivna snubbar i klassen har det vart en skön dag!
TROTS.... att jag nu då har 5 jävla prov på två dagar. seriously. nästa gång jag är sjuk ska jag fan komma och smitta ner alla, pallar inte vara borta och bli helt jävla efter.. de är knas, de är knas!!!
however. Börja 10.15 today va! Med natur, sen italienska. SEN en galet lång lunch då vi drog till handen centrum och kollade runt lite jag, phille,nandorf,orre,molander,norrman & nielsen :). SEEEEEN hade jag och phille springtävling lite va, till bussen. Han trodde ja skulle ramla men jag ba flasha mina glida-på-snön-i-farten moves! VET att han blev jävligt imponerad. Eller hur phille? ;) (trogen läsare)
Sen var det svenskaaaaa... då fick jag en lapp om en bok som var försenat och skulle får räkning på om jag inte lämna in, så jag león och feliXXX gick och lämnade allihopa!
Jajajaja och sen slutade vi kvart över två cirkus. Då drog jag till centrum och mötte joosan! jag köpte en julklapp till pappa. och hittade mina nyårs pjucks <333333333333333333333333333333333SÅ jävla snygga. fucking sick. Ska köpa dem imorn!
Sen köpte jag ett par skiiiitsöta vantar! heheheh. OCH en dove lotion. Heeelt ok faktiskt! Ett par örhängen också va. :) tihihi. Imorn ska jag då alltså köpa nyårs skorna, langar bild då. Sen en julisklapp till MAMI & josefajne va!
Mycket trevligt. Önskar jag var galet tät bara.. då hade jag definitift köpt en masssa annat också. buhuhu. Aja, mellandagsrean HERE I COME!

Nu ska ajg plugga som faen alltså! Har engelska prov imorgon, idrott teori prov & samhälle-ekonomi prov imorgon:/ och på torsdag har jag natur prov och samhälle-hur styrs sverige prov :/ knaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0