shooooter

Ajuste! fan va glad jag är att det är snö ö ö öööööö! Så jääävla nice alltså.
Och det coolaste är ju seriöst att när det började snöa var precis när vi skulle ha våran största lucia konsert i lördag! Och då verkligen yrde det ner och vi fick skiitmånga fina bilder med lucia kläderna i snön. Skit sköna bilder som ullis lillebrorsa tog när vi hoppar och grejer. asnice.
Ochhh när vi krökade där i lördags, dra ut och mula och ha snöbollskrig... alltså? låter det fel eller? eeeeller? neefan!
Skitkul!
Och jaja. nu har vi städat. jag har ett sånt där jättestort duntäcke till min säng som är lika brett som sängen, 160. och nu tvättas det så jag får sova med ett litet smalt vanligt.. jag kommer frysa ihjäl fan:O
MEEEN skitsamma det kommer jag ju inte alls göra. Man bara säger så typ. Kanske är skönt. jag kanske väljer att slänga bort mitt stora istället sen. whopwhop

jag har klippt mig och färgat håret förresten. kan visa det om jag lägger upp lucia bilderna! OM JAG BLOGGAR från min stationära vill säga....
nu ska jag kura ner mig i min sköna säng och med lånetäcket! och jag fick heeelt plötsligt skit dålig bild på tv:n. Knas med antennen fan. VI FIXART!!!!!!!! aaaaah hejdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0