seriöst.-

kissies inlägg. "mellandags rean=Fattiga som löper amok":
:

"God morgon!

 

*Gud vad sent jag vaknade..* Hehe.. Men men! Nu är jag uppe iaf ;) Väcktes av Amir som är taggad till max inför ikväll! Vi ska nämligen ut på en gayklubb, det var över ett halvår sist..!

 

Funderade på om man skulle våga sig ut på mellandagsrean som har nu börjat men det är ju stort sätt omöjligt att få någonting! Jag menar, medel/under-klassen köper upp alla sina sparpengar och tömmer rea-lådorna såfort dom bara kan! Det är ju som ett krisgfält där ute!

Mellandagsrean är som ullared fast för förortsfamiljer! Haha.. Lika bra att sno en stor ica-vagn medans man går från butik till butik och trängs med äckliga förortstanter som köper upp realådorna till sina barn!

"

Helt seriöst, hon är fan körd


Kommentarer
Postat av: Vigg

Nu har jag visserligen bara kollat hennes blogg då någon länkat den.. Men det hon verkar stå för är den totala motsatsen mot vad som är bra, enligt mig.



Varför kan inte fler människor ha sådana som dig som förebild istället för denna pajas-tjej. We would all be better off! :)

2009-12-28 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0