Innebörden

Här är vi, i den vackra vintern
Här är vi, bara du och jag
Håll min hand
Låt oss möta morgondagen
Morgondagen håller fortfarande ut sin hand till dig

Den värdefulla tiden
Som vi endast lånat
Höstvindarna har redan blåst förbi
En tyst tanke berättar våran historia
Morgondagen håller fortfarande ut sin hand till dig

Här är ett par vingar
Dem är dina föralltid
Och här är några drömmar, som kommer bli sanna
Ta dom här tårarna, tvätta dom i dina sorger
Morgondagen håller fortfarande ut sin hand till dig..

<3

Kommentarer
Postat av: Vigg

Vad är den där texten ifrån? Har du skrivit den själv?



Jävligt fin, hur som helst.



Förlåt förresten, menar inte att hålla låda med kommentarerna här. I hope you don't mind. Ni andra läsare får skärpa er! ;)



Peace!

2009-12-18 @ 20:00:36
Postat av: Anna Wanqvist

Det är från min favoritfilm, the perfect storm! en låt som spelas i slutet :) Fast jag översatte den.



Hahaha, ja visst alla är dåliga på att kommentera:D

2009-12-20 @ 15:24:20
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0