det vankas juletid banne mig!

TJA FAN! händiiirå? eller är det nu man ska vara extra fin i kanten när man skriver såhär i juletid?:D nee, knas.
Likadana dagar som innan baaara att de är massa granar tomtar och paket. Hur som helst!
Idag har jag chillat rättttt så mycket faktiskt. Gick upp vid tio typ, skit skönt att sova. Sen kom Lars-åke(mosters man) och Jonathan(kusin) och lämnade ett vardagsrums bord som jag så fint bytte ut mot de andra. Julklapp till morsan. Skoja haha jag lär ju köpa ett bord. hhAHA. nej. Men aa, sen duschade jag och drog till mormor, gick, det var galet skönt:D sen åt jag köttbullar och jansons frestelse med lingåååånsylt. De va gött.
Sen gick jag och kirrade sista julklapparna, mötte även peetra! Som sen drog hem och keeeka tacos.
Sen gick jag upp till papipapi, köpte med mig en kebab... hahahaha gris som jag är. Åt det där och softade med papi och farbror:) Sen mötte jag petra igen! Vi gick på en liten promenix och sådära, sen tog vi tåget home to my place. Softade vidare och sen gick jag med henne en bit. Slått in julisar och snart ska jag dammsuga i vardagsrummet osv, så de blir fint.
Oooooooo sen tänkte jag väl sova va! Men hörreni! Ha en jävligt trevlig jul fan:) de är ni alllihopa värda, hur jävla många dumma saker ni gjort detta år! Forget and forgive förfan. Haha det är jag jävligt bra på haha.
Men bjduer på en picture. Tänkte ta massa snygga foton med tomteluva men jag sket i det. Haha, aja :) hare bra folks! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0