Det är mörkt nu, men det blir ljusare igen

Hey you! Sitter och lyssnar på Tänd ett ljus. gaaaah den är så bra!
Igår hade vi lucia träning med alla kandidater + våran sångis teacher(även min gamla kör-lärare) yvonne.
De börjar faktiskt låta nice nu:) Vi på decembernatt, där trycker vi på gillaaaa!
Hur som helst är jag sjukt irriterad på mig själv.. jag försover mig hela tiden. Idag vaknade jag skitsent och det var inte ens värt att åka till skolan. i morgon ska jag ha tre väckarklockor och ska fan komma upp alltså.
+ på det, nu när det blivit kallt, min hy blir alltid torr typ.. så jävla jobbbiiigt. Måste till apoteket och köpa något som gör att det försvinner NU!
Eller mamma skulle göra det. idag ska jag inte göra mycket, egentligen träning men jag är fortf förkyld och det känns dumt att bli sjuk igen faktiskt.

Så ja så ja, snart är det alltså julafton! Kommer nog bli mysigt. Fan har inte köpt en enda julklapp. Måste alltså in med någon friend och göra det.. Aja det blir väl någon dag. Ska städa hos farbror osv också och tjäna lite cash, studiebidraget är väl ungefär redan borta på saker till mig och alkohol. herregud. Jag är verkligen definerad typisk tonåring. Ohgod, true fact. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0