4 to go

Ja det är ju tydligen 4 dagar kvar till julafton. Märkte det när jag kollade datumet på luren imorse hemma hos steppo, blev en ANING exalterad. Men nu är jag fan inte det längre alltså.
Jag vill ha en riktig jul, som det var förut.
Hela släkten samlad, alla kollar kalle anka och chillar äter god mat och har så jävla kul.
Nu är inte ens morsan taggad, hon vill hellre sitta hemma. HEMMA. vi två bara.
Pappa bor hos farbror nu och dom hatar julen, jag ska få pengar och köpa min julklapp själv. Farmor åker till min andra farbror och dit vill inte pappa för dom har ju sina jävla duster. Lös det förfan.
Och moster L vill vara hemma med sin familj jag och mamma och mormor får gärna komma förbi men vi ska till marie och stefan, och där är de så många, jag kan nästan inte namnen på alla. Och vi ska inte ha någon julklappsutdelning där, de är bara jag som ska få en av moster och kusiner där. Sen när jag och mamma har gått ja då ska dom ha familje utdelning.... alltså. fan. seriöst.
Och jag har försökt få ihop bra julklappar till mor och far, Och jag har köpt halva josefines julklapp nu ska jag bara köpa en till.
JAG ber till gud att jag får pengar i julklapp.. av någon.
Nej mina vänner, jag är inte taggad på julafton. vi får se. Antingen blir det helt underbart eller .. nått annat.

Och för de här minns jag första året mamma och pappa separerat, året därpå va min första födelsedag utan att båda kom in och sjöng. Mamma kom in som vanligt och sjöng. och sen minns jag att jag fick typ 20 födelsedagspresenter av pappa. Jag fick kritor, en sån där lampa med liksom typ elastiska vita ljus eller va de heter som blinkar i olika färger, ritpapper, pännor, alltså de va hur mycket som helst.. småpaket bara, fast jättemånga.
Undra om de va skuldkänslor eller nått, jag vet inte.
Fan, ibland vill jag komma ihåg min 8års dag. Saknar allt det där. Familjen. Samlad, alla glada.
Nu vill jag bara dra. Tur att jag förmodligen ska ner till min kusin jimmy i göteborg på jul lovet.. kommer bli skönt att åka bort härifrån då.
ha det, god jul alla! Ta vara på era familjer , och var förihelvete lyckliga om ni har det jag hade förut. Var lyckliga för det jag har nu också. De är inte alla som har det, endel sitter hemma själv.. Endel bor på gatan och mår helvete och fryser sönder. Fatta hur många som säkert dör i den här snön och kylan. Fyfan. Jag ska bli sån som hjälper såna ett tag efter gymnasiet, ska åka utomlands också. Hejdå. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: aaxlund

hahaha anna! ladda upp bilder nån gång vafan :D

2009-12-21 @ 11:22:00
Postat av: Anna Wanqvist

det går inte från macbooken, de är fel på uppladdningsklienten och jag sitter så sällen vid den stationära:(

2009-12-21 @ 12:48:02
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0