01:45

hej! jag ligger här i min säng. Nu ska jag berätta hur lätt det är för mig att somna.
Först: fixa till allt irummmet, göra så täcket och kuddarna blir puffiga. Lägga sig ner, smsa med lite olika människor, var och en somnar hela tiden och till slut fanns det ingen att smsa med. Kolla på tv. skit program. dubbla avsnitt av scrubs, how i met your mother, two and a half men. Seeen.. skitskitskitprogram, seinfeld etc.
Lägga sig ner, göra en mur av täcket så liksom tvn inte blinkar så mycket mot väggarna. Blunda. Bli lite trött. Stänga av tvn, (händer inte så ofta, men just ikv).
Sen ligga och blunda. Tog fram macbooken, drog upp spotify med spellistan "lugnt" och aa. till slut kom kent-den döda vinkeln. Jag började känna att någon var i mitt rum, någon kollade på mig. jag kollar mot datan vid dörren, ser nått halvt. Spänner ögonen men kommer på att det är jävligt dumt att kolla - fumlar med adventsljusstaken i fönstret, får igång den. Det blir ljust. På med tvn igen. Bort med datorn. ORKA SEINFIELD, upp md datorn igen... och skriva detta.
nu är jag trött på den här skiten. ska fan upp sju imorgon vad håller jag på med. varför är det så svårt.
fuck off. nu är jag pisst.

Kommentarer
Postat av: emma

du är allt lite små rolig du anna ! :)

2009-12-04 @ 11:50:16
Postat av: stina

du får uppdatera oftare, med bilder :D

2009-12-04 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0